نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نورا با طعم عسل

اگر دلت می خواهد منو اهلی کن!

1390/3/8 0:08
نویسنده : زهرا
294 بازدید
اشتراک گذاری

"ارزش گل تو به عمری است که به پاش صرف کرده ای.

شازده کوچولو برای آن که یادش بماند تکرار کرد : -... به قدر عمری است که به پاش صرف کرده ام.

روباه گفت :-...آدم ها این حقیقت را فراموش کرده اند اما تو نباید فراموش کنی. تو تا زنده ای نسبت به آنی که اهلی کرده ای مسؤولی. تو مسؤول گلتی...

شازده کوچولو برای آن که یادش بماند تکرار کرد : -...من مسؤول گلمم."

 برای بار چندم داشتم شاهکار "شازده کوچولو" را میخوندم که ترس برم داشت ؛

 تو گل منی و من مسؤول تو!!!

من دارم تورو اهلی میکنم!!!!

 

اگر بزرگ شدی و ازمن پرسیدی :چرا منو به دنیا آوردی؟ چی بهت بگم!؟

 جواب من هر چی باشه  تو باید شجاع باشی کوچولوی من ! فکر میکنی تخم یه گیاه که زمین و سوراخ میکنه و نم نمک جوونه میزنه شجاع نیست؟ کافیه یه نسیم بوزه یا پای یه بچه موش یه کم محکم تر از حد معمول رو ساقش بره و دوباره برگردونش زیر خاک ! با تموم اینا اون نمیترسه و قد میکشه و تخمهای دیگه درست میکنه و باهاشون یه جنگل میسازه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
10 خرداد 90 17:43
من عاشق این داستانم. واقعا یه داستان عرفانیه. یه راهه!!! مرسی گذاشتی ما هم دوباره مرورش کنیم